Vabimo vas, da se predstavite na B.A.S.E. nastopu
V Glasbeni šoli B.A.S.E. se zavedamo pomena nastopanja, zaradi česar svojim učencem redno omogočamo odrsko predstavljanje. Ker se nam konec koledarskega leta oziroma začetek novega zdi za to več kot primeren, v tem obdobju organiziramo B.A.S.E. nastope, na katerih lahko pokažete svoje veščine, doslej pridobljeno znanje in napredek.
Svoje sodelovanje potrdite mentorju in skupaj z njim izberite skladbo, s katero se boste predstavili. Nastopi učenk in učencev Glasbene šole B.A.S.E. bodo potekali v:
Iz B.A.S.E. učilnic: Sara Poropatič



Triindvajsetletna Sara Poropatič iz Izlak, študentka grafične in medijske tehnike na Naravoslovnotehniški fakulteti v Ljubljani, je pred slabimi tremi leti vir svojega veselja našla v učilnici Ursule Luthar. Petja se je sicer želela učiti že od malega, a prej za to ni imela možnosti, zaradi česar mu je zdaj še bolj predana, medtem ko Ursule kot svoje prve mentorice ne bi menjala, saj ji zelo veliko pomeni osebni odnos, ki ga gradita iz ure v uro.
Sara, glasbeno šolo B.A.S.E. obiskuješ tretje leto. Je to tvoja prva izkušnja glasbenega šolanja?
Prva, saj niti nisem bila prepričana, ali se sploh lahko vpišem ali ne. Glede na to, da pred pričetkom študija nisem živela v Ljubljani, nisem poznala sistema, a sem od nekdaj pela in imela željo za učenjem petja. Neposredno pred epidemijo pa so se okoliščine sestavile, zato sem se končno vpisala na pouk petja, vendar sem imela kar nekaj časa tako učne ure kot nastope le virtualno, kar seveda ni enako kot v živo, je pa zagotovo bolje kakor nič. A upoštevajoč splošne razmere, menim, da je bilo v času izrednih ukrepov za učence Glasbene šole B.A.S.E. zelo dobro poskrbljeno.
Torej pred vpisom v glasbeno šolo nisi imela predstave o poteku šolanja?
Vedela sem, da sodim v skupino starejših, ni pa mi bilo povsem jasno, ali to predstavlja težavo ali ne. Kasneje, ko sem se udeležila prve ure, sem videla, da je večina učencev mojih let, čeprav je veliko tudi mlajših, prav tako starejših. V Zasavju je bilo seveda drugače … v državni glasbeni šoli so učili klasično petje, kar me nikoli ni zares zanimalo, poleg tega sem priložnost za redno šolanje, ker sem trenirala šport in se vsemu preprosto nisem mogla posvetiti, zamudila. V Glasbeni šoli B.A.S.E. me je zato pritegnila prav možnost učenja jazz petja.
Pa so se tvoja pričakovanja izpolnila?
V resnici me je presenetilo, da je pouk tako zelo sproščen in da mentorica govori iz prakse, kar se mi zdi zelo pomembno. Ob vpisu v glasbeno šolo sem pričakovala, kot najbrž vsi, note in jasen, strog program, ki mu bom morala slediti. A delava tisto, kar me zanima in mi je všeč, medtem ko se tistemu, kar mi ni blizu, posvetiva kolikor je pač treba.
Sta se z mentorico Ursulo Luthar nemudoma ujeli in našli skupni jezik?
Ursula mi je že na prvi uri delovala domačno. Bila je sproščena in dala mi je vedeti, da jo zanima, kaj mi je všeč. Tudi zdaj sledi mojim zanimanjem in deli praktične nasvete, kar mi veliko pomeni, saj vem, da je to pot že prehodila. Pove mi, na kaj moram paziti, kaj početi, kako je, ko se soočiš s tremo pred nastopom. Nisem prepričana, da bi v državni glasbeni šoli dobila vse to, vključno z osebnim odnosom, ki ga gradiva. Res jo imam rada in navadila sem se nanjo, rekla pa bi, da tudi ona name. V vsakem primeru je ne bi menjala.
Si morda delita tudi glasbeni okus?
Delno zagotovo, saj nad določenimi skladbami kaževa enako mero navdušenja. Sicer pa mi je odprla vrata v svet jazza in swinga, ki sta me od nekdaj zanimala, a nisem vedela, kako se ju lotiti ter kje začeti. Ko razlaga o njiju, se res čuti, kako zelo ima rada to glasbo. Seveda je njuno interpretiranje blizu tudi meni, ker pa imam nekaj težav z ritmom, delava predvsem na njem, medtem ko poslušam praktično vse zvrsti, saj vem, da kot pevec moraš imeti vpogled v različne žanre.
V Glasbeni šoli B.A.S.E. pogostokrat izpostavljamo pomen nastopanja. Kako sama gledaš nanje, sodiš v skupino tistih, ki ne marajo nastopati in se nastopom zato izogibaš ali se rada predstavljaš na ta način?
Nastopi so mi zares grozni! Govoriti pred ljudmi mi ne predstavlja težave, nastop, petje pa je nekaj povsem drugega. Junija, ko sem imela prvi nastop v živo, sem mislila, da ne bo šlo. Počutila sem se zelo neprijetno, toliko bolj, ker sem nastopila s korepetitorjem, ki sem ga spoznala le dva dni prej. A je bila to dobra priložnost za učenje odrske komunikacije, zato bi izkušnjo morda ponovila. Vem, da moram razviti samozavest. Z Ursulo sva prav zato naslednjo uro naredili analizo vseh segmentov, od tega, kako je bilo do tega, kako sem se počutila. Na ta način sva namreč videli, kje je prostor za napredek in čemu morava v bodoče posvetiti več časa. Vsekakor pa je težko izstopiti iz cone udobja.
Če vendar odmisliš svoje nelagodje … se ti zdi nastopanje pomembno?
Nastop vidim kot prostor osebne rasti. Sama imam z njim sicer težave in priložnosti zanj mimo glasbene šole zagotovo ne bi iskala, je pa prav zato pomembno soočiti se s strahom ter premagati zadržke, saj le tako lahko napreduješ in narediš nekaj iz sebe. Meni je neprijetno, a upam, da bo sčasoma bolje. Treba je poskusiti. Vprašanje pa je, ali in do katere mere želiš delati, za kar navsezadnje tudi hodiš v glasbeno šolo. Skratka, nastopi so vsekakor dobrodošli, pa čeprav so meni osebno zelo težki.
Halloween nagradna igra
V Glasbeni šoli B.A.S.E. imamo radi nagradne igre, saj vemo, koliko veselja vam te prinašajo. Letošnjo jesen smo se zato odločili podeliti brezplačno šestmesečno šolanje in s tem tako tistim, ki ste že naši učenci, kot tistim, ki o tem šele razmišljajo, dali dodatno spodbudo, da svojo željo tudi uresničijo.

Vse, kar je bilo treba storiti, je bila prijava na sodelovanje v nagradni igri, za drugo nagrado, Sony Bluetooth slušalke, pa je bilo poleg tega treba deliti kampanijo z virtualnimi prijatelji ali posredovati novico izbranim prijateljem.
Vsem sodelujočim se zahvaljujemo za sodelovanje in čestitamo nagrajencem. Prvo nagrado, brezplačno šestmesečno šolanje, je prejela Nataša Javornik, drugo, Sony slušalke, Anastasia Natalia Makivich. Tretjo nagrado pa smo se odločili podeliti vsem sodelujočim. Gre za brezplačno učno uro, v okviru katere se lahko preizkusite v igranju kateregakoli instrumenta ali petja.
Nam že sledite na Facebooku?
Naša Facebook stran je dosegla 5.000 všečkov! Na njej delimo novice, povezane z Glasbeno šolo B.A.S.E., povezave do novih izdaj B.A.S.E. glasila, nagradne igre in druge zanimivosti.
V kolikor nas še ne spremljate, a bi bili z nami radi povezani tudi na ta način, obiščite stran preko priložene povezave in jo všečkajte.
ŽREB ZA DODATNO UČNO URO
Ob vsaki izdaji B.A.S.E. glasila naključnemu učencu podarimo eno dodatno učno uro.
Tokrat smo izžrebali:
Val Sinur
Učenec bobnov pri mentorju Danijelu Robniku
Čestitke in prijetno branje ter obilo glasbenih užitkov! Za uveljavljanje dodatne brezplačne učne ure nam pišite ali nas pokličite.
040 558 904
Trenutna zasedenost naših mentorjev
Aljaž Bassin
polno zaseden
Matej Hotko
polno zaseden
Urška Gajšt
polno zasedena
Maja Čerček
polno zasedena
Violeta Ozvatić
polno zasedena
Tina Trivunović
3 prosta mesta
Jernej Hanc
1 prosto mesto
Barbara Vauda
polno zasedena
David Kocmur
polno zaseden
Ana Nuša Kalanj
1 prosto mesto
Jean Markič
polno zaseden
Matija Marion
polno zaseden
Tilen Zavec
5 prostih mest
Marija Jovanovič
3 prosta mesta
Rok Nemanič
2 prosti mesti
Tadej Gruškovnjak
polno zaseden
Ursula Luthar
polno zasedena
Vital Jurca
polno zaseden
Damir Ovčar
polno zaseden
Ion Delić
2 prosti mesti
Ajda Mila Jamnik
2 prosti mesti
Aleksander Jovetić
polno zaseden
Ana Dežman Dovč
3 prosta mesta
Daša Berglez
1 prosto mesto
Daniel Šimek
polno zaseden
Danijel Robnik
3 prosta mesta
Jan Gregorka
polno zaseden
Jana Šušteršič
polno zasedena
Katica Zemljak
3 prosta mesta
Dejan Barbir
polno zaseden
Urban Pfeiler
polno zaseden
Otmar Taber
polno zaseden
Barbara Juteršek
polno zasedena
Bojan Varga
polno zaseden
Daliborka Ancel
polno zasedena
David Kreslin
polno zaseden
Hana Žvagen
polno zasedena
David Krajnc
polno zaseden
Benjamin Aganlić
2 prosti mesti
Kristijan Korat
polno zaseden
Žiga Kožar
polno zaseden
Simona Jambrovič
polno zasedena
Izrekamo dobrodošlico novim učencem, ki so se nam pridružili tekom oktobra in novembra:
Aiša M.
Marko B.
Žiga S.
Emma A.
Urša M.
Lina S.
Miha T.
Marko L.
Eva Z.
Domen K.
Katjuša A. B.
Sara R.
Živa J.
Mitja K.
Miha K.
Marika K.
Berna S.
Mihael B.
Laura K.
Nika S.
Lea K.
Tiara V.
Maj Č.
Laura Z.
Sara L. T.
Živa R.
Timotej K.
Nika C.
Jana F.
Tatjana B.
Wilder R.
Nina P.
Suzana A.
Filip P.
Maja B.
Matej I.
Andraž L.
Sara M.
Klara S.
Leja G.
Florence G. M.
Dejan J.
Jon V.
Dejan H.
Paul L.
Lucas D.
Iryna B.
Sara L.
Miha B.
Robert J.
Kristina A. R.
Sofia P.
Alen M.
Klea N.
Miha T.
Zoja J.
Neža J.
Mikhail I.
Nina T.
Jaša O. J.
Nik Š. W.
Novi mentorji Glasbene šole B.A.S.E.
V Glasbeni šoli B.A.S.E. smo v svoje vrste povabili več novih, strokovno usposobljenih in izkušenih mentorjev, ki vam bodo pomagali soočiti se z zadanimi izzivi ter vas pripeljali do zastavljenih ciljev, predvsem pa vam predali bogato znanje in izkušnje. Vse njih predstavljamo v nadaljevanju, njihove biografije pa si lahko podrobneje ogledate tudi na spletni strani v razdelku "mentorji".

Ajda Jamnik
Mentorica solo petja
Širina njenega izražanja je posledica poznavanja več žanrov in dodelane tehnike ter dolgoletnega poglabljanja v jazzovsko tradicijo. Ker v ospredje postavlja avtentičnost in iskrenost, izvaja predvsem skladbe s slovenskimi besedili.

Ana Nuša Kalanj
Mentorica solo petja
Petje in poučevanje ji dajeta priložnost za raziskovanje različnih žanrov in tehnik, pri čemer Ana Kalan, kakor zveni njeno umetniško ime, največ pozornosti namenja spoznavanju glasu, kar ji omogoča prilagajanje programa zahtevam vokala ter željam učenca.
Benjamin Bencik
Mentor kitare
Mentor mlade spodbuja k poslušanju in izvajanju kar najbolj raznolike glasbe ter jim skuša predati strast do klasične in električne kitare, pa tudi zavedanje o pomenu tehnične izpopolnjenosti ter še posebej v njih prebudi iskreno ljubezen do glasbe.

Hana Žvagen
Mentorica flavte
Kot instrumentalistka je v zadnjem obdobju dejavna v okviru Inštituta .abeceda, znotraj katerega se osredotoča na raziskovanje umetnosti, filozofije in kritične misli, medtem ko kot mentorica vrhunsko muzikalnost enači s pravilno ter dodelano tehniko.

Ion Delić
Mentor klavirja
Vsestranskega instrumentalista v izvajalskem in pedagoškem smislu opredeljujeta odprtost ter prožnost. Kot tolkalec je tako dejaven na polju klasične in kot pianist jazzovske glasbe, a mu tuja ni niti zabavna glasba, kar mu daje posebno širino.

Katarina Samobor
Mentorica solo petja
Mentorica petja skladno s potrebami in željami posameznega učenca praktične izkušnje dopolnjuje z znanjem glasbene teorije, pevske tehnike ter vokalne improvizacije, pri čemer poudarek daje interpretaciji besedil.

Kristjan Hren
Mentor kitare
Na tekmovanjih je kot solist ali član komornih zasedb osvajal prva mesta, za kar zasluge pripisuje dobremu poznavanju glasbenega jezika in veščini prenašanja tega v prakso. Prav njima zato skupaj s teorijo, tehniko in vizualizacijo kitarskega vrata daje poseben poudarek tudi v učilnici.

Marija Jovanović
Mentorica klavirja
Kreativen, nekoliko drugačen in, čeprav ambiciozen, zanimiv pristop do podajanja znanja jo vodi k povezovanju teorije s praktičnimi izkušnjami. S tem posebej otrokom zagotavlja varen prostor, namenjen razvijanju ustvarjalnosti in domišljije.

Nikita Senger
Mentorica violine
Intenzivno raziskovanje glasbene teorije, ki se mu je posvečala v času študija muzikologije, jo je skupaj z bogatimi odrskimi izkušnjami nazadnje pripeljalo do pedagoškega delovanja, znotraj katerega zagovarja tezo, da je treba učencu prisluhniti in se mu glasbeno kar najbolj približati.

Simona Jambrović
Mentorica violine
Ne glede na institucijo, v kateri deluje, skuša svojim učencem predati ljubezen do glasbe in igranja violine, kar dosega tako, da jim pomaga pri osvajanju zahtevnih tehničnih prvih ter spodbuja njihovo kreativnost.

Urban Pfeiler
Mentor solo petja
V ospredje postavlja umetniško-ustvarjalno rast, katere pomemben del je pristna povezanost učenca z glasbo in s skladbami, ki jih ta izvaja. Da pa bi petje resnično postalo vir veselja, stremi k sproščenemu vzdušju, pospremljenemu s kreativnostjo in z iskrenostjo.