Mentorji

Omogočamo vam glasbeno izobraževanje v družbi skrbno izbranih mentorjev pod vodstvom ravnatelja Mateja Hotka. Ti z znanjem in izkušnjami, pridobljenimi na najboljših glasbenih šolah po vsem svetu in pod vodstvom najboljših glasbenih pedagogov, zagotavljajo kakovostno glasbeno izobraževanje.

V Glasbeni šoli B.A.S.E. namreč verjamemo, da je glasba namenjena vsem, zato smo programe prilagodili tako najmlajšim kot odraslim in starejšim, tistim s predznanjem in tistim brez, prav tako tistim, ki ste našim šolam blizu in tistim, ki ste nekoliko oddaljeni od njih. Za vse vas verjamemo, da lahko dosežete osebne cilje.

Pod našim okriljem deluje veliko profesionalnih mentorjev, sočasno tudi aktivnih glasbenikov, ki so svoje bogato znanje in izkušnje pripravljeni deliti. Tako lahko izberete tistega, ki je najbližje vaši usmeritvi.

  • kitara
  • bas kitara
  • bobni
  • solo petje
  • klavir
  • violina
  • flavta
  • Saksofon
  • Harmonika
  • Kontrabas
  • TROBENTA

Maja Keuc

Mednarodno uveljavljena Maja Keuc (Glasbeni konservatorij Codarts, Rotterdam, Nizozemska in Kraljeva akademija za glasbo, Stockholm, Švedska), umetniškega imena AMAYA, je Sloveniji na Evrosongu leta 2011 prisvojila visoko četrto mesto, s čimer v času obstoja polfinalnega večera velja za najuspešnejšo slovensko predstavnico.

Jana Šušteršič

Jana Šušteršič (Berklee College of Music, Boston, Amerika) je zmagovalka šova Slovenija ima talent 2014, sicer pa premore več kot dvajsetletne koncertne in snemalne izkušnje znotraj različnih glasbenih žanrov. V dosedanji karieri je kot vokalistka in pianistka nanizala skoraj tisoč nastopov.

Ursula Luthar

Petje v zboru Carmina Slovenica je Ursulo Luthar (Deželni konservatorij za glasbo, Celovec, Avstrija), ki se je pred tem učila igranja prečne flavte, pripravilo do raziskovanja glasu in je bilo obenem odločilno, da se je usmerila v profesionalno pevsko kariero. Srečanje z Ano Bezjak pa jo je navdušilo nad jazzovsko in popularno glasbo.

Anja Hrastovšek

Anja Hrastovšek (Deželni konservatorij za glasbo, Celovec, Avstrija) se glasbi posveča na več ravneh. V osnovi jazzovska pevka tako pridobiva znanje na področju zborovodstva, kompozicije, aranžiranja in pedagoškega dela, vse pogosteje pa se preizkuša tudi kot avtorica. Vendar petje kljub temu ostaja njena prva ljubezen.

Patricija Škof

Začetki klavirske poti Patricije Škof, ki je to kmalu obogatila še s petjem, segajo na Konservatorij za glasbo in balet Maribor, kjer je znanje pridobivala pod okriljem Metke Unuk in Ane Bezjak, kasneje pa je diplomirala pod mentorstvom Dene DeRose na Univerzi za glasbo in upodabljajoce umetnosti v Grazu, v smeri jazz petje.

Ana Dežman Dovč

Operna pevka in pevka zabavne glasbe Ana Dežman (Akademija za glasbo, Ljubljana, Slovenija) prihaja iz glasbene družine. Prve pevske uspehe je pod mentorstvom Alenke Slokar Bajc začela nizati že zgodaj. Osvojila je prvo mesto na mednarodnem tekmovanju Ithaka (2007), sicer pa se udeleževala številnih pevskih izpopolnjevanj, denimo Mozarteuma.

Barbara Vauda

Barbara Vauda (Hochschule Madromedia, Freiburg, Nemčija) je glasbeno pot pričela z učenjem igranja klavirja in se kasneje odločila za klasično, nato še jazz ter pop petje. Pri tem so jo v okviru formalnega in neformalnega izobraževanja usmerjali številni profesorji, denimo Nobert Gottschalk, Brigitte Schweizer, Kim Nazarian in Dennis Montgomery III.

Urška Gajšt slika

Urška Gajšt

Pevski začetki Urške Gajšt segajo v obdobje sodelovanja z dekliškim zborom Carmina Slovenica pod vodstvom Karmine Šilec. V tem času je dobila vpogled v različne glasbene stile in kulture ter se seznanila s široko paleto glasbene literature, kar se še danes odraža na njenem tako ustvarjalnem kot pedagoškem delu.

Liza Šparovec

Sprva se je Liza Šparovec (Visoka šola za glasbo in ples, Köln, Nemčija) učila igranja violončela ter bila članica orkestra CEI YO, nakar se je preusmerila na petje. Vpisala se je na ljubljanski konservatorij in šolanje nadaljevala na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost v Gradcu, ob tem pa se redno udeleževala različnih mojstrskih tečajev.

Milena Pfeiler Weston

Glasbena pot pevke in flavtistke Milene Pfeiler Weston (Deželni konservatorij za glasbo, Celovec, Avstrija in City University New York, New York, Amerika) je nadvse razgibana. Po končanem študiju klasične flavte v Celovcu se je podala na magistrski študij jazz petja v New York, zatem pa se odpravila v London, kjer je izdala dve avtorski skladbi.

Klara Veteršek

Pevka in flavtiskta Klara Veteršek (Akademija za glasbo, Ljubljana, Slovenija in Univerza Gustav Mahler, Celovec, Avstrija) je tekom izobraževanja, ko je znanje pridobivala pri Nataši Paklar, Mateju Grahku, Caroline de Rooij, Nini Strnad in drugih, prejela več mednarodnih ter zlatih priznanj, denimo na tekmovanjih Svirel, Emona in Woodwinds Požarevac.

Katica Zemljak

Katica Zemljak (Pedagoška fakulteta, Maribor, Slovenija) je pouk solo petja obiskovala že tekom srednje šole na Umetniški gimnaziji Velenje, kjer sta jo poučevala Dušanka Simonovič in Janko Potočnik, z izobraževanjem pa je nadaljevala tudi v času študija glasbene pedagodike, in sicer pod mentorstvom Danila Kostevška ter Edite Garčevič.

>