Mentorji

Omogočamo vam glasbeno izobraževanje v družbi skrbno izbranih mentorjev pod vodstvom ravnatelja Mateja Hotka. Ti z znanjem in izkušnjami, pridobljenimi na najboljših glasbenih šolah po vsem svetu in pod vodstvom najboljših glasbenih pedagogov, zagotavljajo kakovostno glasbeno izobraževanje.

V Glasbeni šoli B.A.S.E. namreč verjamemo, da je glasba namenjena vsem, zato smo programe prilagodili tako najmlajšim kot odraslim in starejšim, tistim s predznanjem in tistim brez, prav tako tistim, ki ste našim šolam blizu in tistim, ki ste nekoliko oddaljeni od njih. Za vse vas verjamemo, da lahko dosežete osebne cilje.

Pod našim okriljem deluje veliko profesionalnih mentorjev, sočasno tudi aktivnih glasbenikov, ki so svoje bogato znanje in izkušnje pripravljeni deliti. Tako lahko izberete tistega, ki je najbližje vaši usmeritvi.

  • kitara
  • bas kitara
  • bobni
  • solo petje
  • klavir
  • violina
  • flavta
  • Saksofon
  • Harmonika
  • Kontrabas
  • TROBENTA

Kristijan Korat

Kristijan Korat (Brucknerjeva univerza, Linz, Avstrija) je že v prvem letniku umetniške gimnazije, kjer ga je poučevala Lidija Maletič, postal član Big Banda Srednje glasbene in baletne šole Maribor ter kmalu tudi njegov solist. V času univerzitetnega izobraževanja je znanje pridobival pod mentorstvom Dejana Pečenka in Helmuta Schoenleitnerja.

Tadej Gruškovnjak

Tadej Gruškovnjak je na slovenski glasbeni sceni prisoten v različnih oblikah. Predstavlja se kot pianist in klaviaturist ter avtor in je doslej, kot rad pravi, sodeloval z bolj ali manj vsemi slovenskimi glasbeniki. Med slednjimi velja izpostaviti Majo Založnik, Alyo in druge, akustične zasedbe, kakršni sta Jazz It ter Lounge Avenue.

Daliborka Ancel

Daliborka Ancel (Hochschule für Music Franz Liszt, Weimer, Nemčija) se posveča izvajalskim in interpretativnim tehnikam, pa tudi glasbeni pedagogiki. Na slednjem področju se je izpopolnila za delo z otroki, in sicer s poudarkom na starostni skupini med tretjim in petim letom oziroma dojenčkih, vendar poučuje tudi mlade ter odrasle.

Filip Križnik

Filip Križnik (Akademija za glasbo, Ljubljana, Slovenija) se je igranja klavirja začel učiti pri šestih letih. Svojo glasbeno pot se je v razredu Lidije Maletić odločil nadaljevati na Konservatoriju za glasbo in balet Maribor, trenutno pa študira klavir pod mentorstvom Tatjane Ognjanovič.

Maja Čerček

Maji Čerček (Akademija za glasbo, Ljubljana, Slovenija) je bila glasba položena dobesedno v zibelko. Z družinskimi člani, samimi glasbeniki, nastopa od malih nog, skupaj s sestrama pa je ustanovila zasedbo Sestre Čerček. Poleg tega poje v skupini Črna mačka, izvaja ambientalno glasbo na klavirju, kot flavtistka pa je bila članica godbe Zgornje Savinjske doline.

Jean Markič

Magister kompozicije Jean Markič (Akademija za glasbo, Ljubljana, Slovenija) je vsestranski instrumentalist, producent in aranžer. Študiral je pod mentorstvom Janija Goloba, Marka Mihevca, Uroša Rojka in Jake Puciharja ter sodeloval s številnimi imeni popularne glasbe (Gal Gjurin, Nipke), redno pa se predstavlja tudi kot vodja jazzovskih zasedb in avtor.

Daniel Šimek

Vsestranski Daniel Šimek (Akademija za glasbo, Ljubljana, Slovenija) od malih nog igra klavir, orgle in harmoniko ter tudi poje. Je član Komornega zbora Akademije za glasbo, Oratorijskega zbora Glasbene matice Ljubljana in Komornega zbora Orfej, kot substitut pa sodeluje z Zborom Slovenske filharmonije.

David Krajnc

Po uspešno opravljeni nižji glasbeni šoli na Ptuju je David Krajnc (Pedagoška fakulteta, Maribor, Slovenija) z učenjem igranja klavirja nadaljeval na Konservatoriju za glasbo in balet Maribor. Ker pa je želel pridobiti predvsem pedagoško znanje, ki bi podpiralo njegovo delo z mladimi in nekoliko starejšimi, je za študijsko smer izbral glasbeno pedagogiko.

Sara Kosmos

Magistra glasbene pedagogike Sara Kosmos (Pedagoška fakulteta, Maribor, Slovenija) se je  ob formalnem izobraževanju redno udejstvovala strokovnih seminarjev s področja vokalne tehnike, pa tudi inovativnih tehnik poučevanja glasbe otrok ter mladostnikov po metodi Zoltana Kodalyja. Za svoja študijska prizadevanja je prejela nagrado Summa cum laude.

Barbara Juteršek

Po zaključenem programu klavirja na Konservatoriju za glasbo in balet Maribor se je Barbara Juteršek (Pedagoška fakulteta, Maribor, Slovenija in Univerza Gustav Mahler, Celovec, Avstrija) odločila v celoti posvetiti glasbi. Sprva se je tako podala na študij glasbene pedagogike, zatem pa še na študij klasičnega petja.

Ion Delić

Vsestranskega instrumentalista Iona Delića (Akademija za glasbo, Ljubljana, Slovenija) tako v izvajalskem kot pedagoškem smislu opredeljujeta predvsem odprtost in prožnost. V osnovi tolkalec se je namreč pod mentorstvom Roberta Ožingerja in Steva Klinka, toliko bolj pa kot samouk, izučil igranja jazzovskega klavirja. Sprva s pomočjo poslušanja, nato transkribiranja.

Marija Jovanović

Pianistka, skladateljica in aranžerka Marija Jovanović (Akademija za glasbo, Ljubljana, Slovenija) se z glasbo ukvarja že od tretjega leta starosti. Tri leta zatem, pri šestih, je pričela obiskovati pouk klavirja v rodni Sremski Mitrovici in do danes na klavirskih tekmovanjih osvojila številna prva mesta, enako pa velja tudi za tekmovanja iz solfeggia ter harmonije. 

Matija Drofenik

Matija Drofenik (Akademija za glasbo, Zagreb, Hrvaška) je prvo glasbeno znanje prejel od svoje mame, Andreje Seljan Drofenik, in to že zgodaj, pri petih letih. Šolanje je nato nadaljeval na glasbeni šoli Pavla Markovca v Zagrebu pod mentorstvom Jelice Kuzmin, medtem ko ga je v študijskih letih usmerjal Ruben Dalibaltayan.

>