Mentorji

Omogočamo vam glasbeno izobraževanje v družbi skrbno izbranih mentorjev pod vodstvom ravnatelja Mateja Hotka. Ti z znanjem in izkušnjami, pridobljenimi na najboljših glasbenih šolah po vsem svetu in pod vodstvom najboljših glasbenih pedagogov, zagotavljajo kakovostno glasbeno izobraževanje.

V Glasbeni šoli B.A.S.E. namreč verjamemo, da je glasba namenjena vsem, zato smo programe prilagodili tako najmlajšim kot odraslim in starejšim, tistim s predznanjem in tistim brez, prav tako tistim, ki ste našim šolam blizu in tistim, ki ste nekoliko oddaljeni od njih. Za vse vas verjamemo, da lahko dosežete osebne cilje.

Pod našim okriljem deluje veliko profesionalnih mentorjev, sočasno tudi aktivnih glasbenikov, ki so svoje bogato znanje in izkušnje pripravljeni deliti. Tako lahko izberete tistega, ki je najbližje vaši usmeritvi.

  • kitara
  • bas kitara
  • bobni
  • solo petje
  • klavir
  • violina
  • flavta
  • Saksofon
  • Harmonika
  • Kontrabas
  • TROBENTA

Jana Šušteršič

Jana Šušteršič (Berklee College of Music, Boston, Amerika) je zmagovalka šova Slovenija ima talent 2014, sicer pa premore več kot dvajsetletne koncertne in snemalne izkušnje znotraj različnih glasbenih žanrov. V dosedanji karieri je kot vokalistka in pianistka nanizala skoraj tisoč nastopov.

Ursula Luthar

Petje v zboru Carmina Slovenica je Ursulo Luthar (Deželni konservatorij za glasbo, Celovec, Avstrija), ki se je pred tem učila igranja prečne flavte, pripravilo do raziskovanja glasu in je bilo obenem odločilno, da se je usmerila v profesionalno pevsko kariero. Srečanje z Ano Bezjak pa jo je navdušilo nad jazzovsko in popularno glasbo.

Ana Dežman Dovč

Operna pevka in pevka zabavne glasbe Ana Dežman (Akademija za glasbo, Ljubljana, Slovenija) prihaja iz glasbene družine. Prve pevske uspehe je pod mentorstvom Alenke Slokar Bajc začela nizati že zgodaj. Osvojila je prvo mesto na mednarodnem tekmovanju Ithaka (2007), sicer pa se udeleževala številnih pevskih izpopolnjevanj, denimo Mozarteuma.

Barbara Vauda

Barbara Vauda (Hochschule Madromedia, Freiburg, Nemčija) je glasbeno pot pričela z učenjem igranja klavirja in se kasneje odločila za klasično, nato še jazz ter pop petje. Pri tem so jo v okviru formalnega in neformalnega izobraževanja usmerjali številni profesorji, denimo Nobert Gottschalk, Brigitte Schweizer, Kim Nazarian in Dennis Montgomery III.

Urška Gajšt slika

Urška Gajšt

Pevski začetki Urške Gajšt segajo v obdobje sodelovanja z dekliškim zborom Carmina Slovenica pod vodstvom Karmine Šilec. V tem času je dobila vpogled v različne glasbene stile in kulture ter se seznanila s široko paleto glasbene literature, kar se še danes odraža na njenem tako ustvarjalnem kot pedagoškem delu.

Klara Veteršek

Pevka in flavtiskta Klara Veteršek (Akademija za glasbo, Ljubljana, Slovenija in Univerza Gustav Mahler, Celovec, Avstrija) je tekom izobraževanja, ko je znanje pridobivala pri Nataši Paklar, Mateju Grahku, Caroline de Rooij, Nini Strnad in drugih, prejela več mednarodnih ter zlatih priznanj, denimo na tekmovanjih Svirel, Emona in Woodwinds Požarevac.

Katica Zemljak

Katica Zemljak (Pedagoška fakulteta, Maribor, Slovenija) je pouk solo petja obiskovala že tekom srednje šole na Umetniški gimnaziji Velenje, kjer sta jo poučevala Dušanka Simonovič in Janko Potočnik, z izobraževanjem pa je nadaljevala tudi v času študija glasbene pedagodike, in sicer pod mentorstvom Danila Kostevška ter Edite Garčevič.

Ajda Mila Jamnik

Ajda Mila Jamnik (Conservatorium van Amsterdam, Amsterdam, Nizozemska) se je najprej učila igranja klavirja, sčasoma pa se v vse večji meri preizkušala kot pevka. Sprva je delovala v različnih pevskih zborih in se kasneje posvetila solo petju ter kmalu zatem pisanju avtorske glasbe, s katero posega po raznolikih vplivih.

Nuša Bezjak

S petjem se je Nuša Bezjak, prav tako znana kot June, začela ukvarjati že v zgodnjih osnovnošolskih letih, v času srednje šole pa izobraževanje nadaljevala na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana ter se dodatno izpopolnjevala pod mentorstvom Annabel Williams, učiteljice številnih velikanov zabavne glasbene scene.

Katarina Samobor

Katarina Samobor (Kunstuniversität Graz, Gradec, Avstrija) je ljubezen do glasbe razvila na Ptuju, kjer je pod mentorstvom Eve Štraus sprva dokončala nižji in višji program klasičnega klavirja, nato pa pod vodstvom Sama Ivačiča pridobila osnove jazz petja ter izobraževanje nadaljevala na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana.

Urban Pfeiler

Glasbena pot Urbana Pfeilerja (Univerza za glasbo in uprizoritvene umetnosti, Gradec, Avstrija) se je začela ob spodbudi Ane Bezjak in nadaljevala pod mentorstvom Dene DeRose. S pomočjo obeh je imel možnost spoznati različne žanre in se nazadnje posvetiti jazzovski ter popularni glasbi, izredno blizu pa mu ostajata tudi ljudska in zborovska.

Ana Nuša Kalanj

Ana Nuša Kalanj, umetniškega imena Ana Kalan (Akademija za gledališče, radio, film in televizijo, Ljubljana, Slovenija in American Academy of Dramatic Arts, Los Angeles, Amerika), je dolga leta obiskovala balet in se učila igranja kitare, za študijsko smer pa izbrala dramaturgijo in scenske umetnosti ter muzikal, kjer se je med drugim izpopolnila v jazz petju.

Betina Litrop

Betina Litrop trenutno zaključije šolanje na graški univerzi. Sama deluje v večih glasbenih zasedbah kot solo pevka na polju Jazza in popularne glasbe v Avstriji. Kot mentorica dovoli učencem, da spoznajo svoj glas, da v pouk vpeljejo svoje želje in izbiro repertoarja. 

>